Anglès per a nadons

Des de que neixen i fins al seu primer aniversari els nadons poden assimilar els sons de qualsevol idioma i tenen una predisposició natural per absorbir-los. Els estudis demostren que el llenguatge té un període d’aprenentatge que disminueix a partir dels set anys. L’altra conclusió dels experts és que, per aprendre un idioma, la immersió ha de ser plena, natural i multisensorial.

La llengua té un període d’aprenentatge. Els nadons i els infants són uns genis per aprendre llengües. Després hi ha una disminució sistemàtica”, assegura la doctora Patricia Kuhl, codirectora de l’Institut d’Aprenentatge i Ciències del Cervell de la Universitat de Washington. Experta en l’adquisició i en les bases neuronals del llenguatge, insisteix que els nadons aprenen un model de sons que després poden desenvolupar amb altres llengües. “Els nadons de sis mesos poden discriminar qualsevol so, tant és el país on siguin o la llengua que s’hi parli”, detalla. “Ensenyant-los exclusivament a través d’imatges o d’àudios no hi ha aprenentatge. Cal que ho inculqui una persona”, adverteix Kuhl.

Petitament_36

Des de PETITAMENT creiem fermament que la millor manera d’aprendre és a través del joc, així és com de forma natural els nens van adquirint els aprenentatges de forma significativa.

La nostra metodologia d’aprenentatge està basada en la forma “natural” en què els nens adquireixen la seva llengua materna a través de l’inmersió lingüística en un context de joc i seguint els interessos del nen. En les diferents sessions tractem vocabulari propi de les diferents edats dels infants, que excepte en el cas dels nadons, estan barrejats per tal de fomentar l’aprenentatge, els petits aprenen dels grans i els grans reforcen l’aprenentatge mitjançant la transmissió del mateix a altres individus que no el dominen tant.

Aquesta metodologia permet als nens aprendre a parlar i comprendre l’idioma abans d’aprendre a llegir i escriure, de la mateixa manera que ho fan amb la seva llengua materna.

Als nens els encanta. Les classes són divertides i actives, i estimulen el benestar emocional, físic, creatiu i intel·lectual dels joves alumnes.